"Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu" IMAM NAWAWI….

~*Jemputan@Invitation*~

Assalamu’alaykum warahmatullahi wabarakatuh….

Ana dengan berbesar hatinya ingin menjemput sahabat yang berminat untuk menjadi penulis bersama di dalam blog ini. Tidak kiralah siapa antum, seandainya antum berminat untuk menulis dan berniat untuk menyebarkan ilmu pada orang lain, sila tinggalkan pesanan antum di kotak Meebo beserta alamat email. Mungkin tiada ganjaran untuk semua ini tetapi percayalah yang semua ilmu dan kebaikan yang dilakukan akan dibalas oleh Allah andainya dilakukan dengan penuh keikhlasan!Syukran.. Harap dapat bertemu nanti..^_^

15 responses

  1. Segala Puji Bagi Allah,

    I would like to be one of your author if you permit. Do email me for further details.

    Wassalam

    Mei 16, 2007 at 5:50 am

  2. Ingatkan nak kahwin..πŸ™‚

    Mei 16, 2007 at 7:05 am

  3. Alhamdulillah.. ill give the details later.. syukran!

    Mei 16, 2007 at 7:36 am

  4. kalau jemputan kawen… ana letak gambar kad kawen kad atas dia… baru meriah sikit….πŸ˜€ ape2 pun, insya Allah akan diletakkan nanti…

    Mei 16, 2007 at 7:38 am

  5. Semoga cepat ada jemputan kahwin..πŸ™‚ boleh ke pergi kalau tak kenal?hehe..πŸ˜€

    Mei 17, 2007 at 8:35 am

  6. boleh je…nanti beri alamat ye.insya Allah, tunggu je la kad jemputan…πŸ˜€.. yg pastinya kalau yg pengantin perempuan tu ana la…

    Mei 17, 2007 at 8:52 am

  7. erm..boleh x ambik ilmu dr sini dan paste kat tempat lain..sory kalo ambik x bgi tau..blog mmg menarik..

    Mei 18, 2007 at 7:07 am

  8. tafaddhal… ambil saja…^_^

    Mei 18, 2007 at 7:55 am

  9. πŸ™‚ Kalau dtg,takde sape yg kenal.. mcm mane nak pergi erk?πŸ˜€

    Mei 18, 2007 at 8:30 am

  10. datang aje la… buat tak tahu je.nak tunggu dikenal sampai bile tak kenal…πŸ˜€

    Mei 18, 2007 at 11:16 am

  11. Kalau buat tak tahu.. sesat nanti sapelah yg susah.. diri sendiri jugak yg susah..πŸ˜€

    Mei 21, 2007 at 2:31 am

  12. ape ape aja lee…hehe

    Mei 21, 2007 at 11:17 pm

  13. furnama

    subhanallah…sy senang bs bergabung dsini,, banyak ilmu
    sekalian bisa pajang di mading…
    bolehkan…

    Jun 12, 2007 at 8:32 am

  14. iya.. boleh saja…:)

    Jun 12, 2007 at 10:03 am

  15. leen

    saya interested sangat, insyaAllah kalau ada bahan saya akan berikan, dan keizinan semuanya dariNYA…. kalau invitation kad bgtau la yea buleh kenalan2 & boleh ler kita org balik kg, kat segamat jugak….. hehhehe

    Ogos 8, 2007 at 4:02 am

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s