"Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu" IMAM NAWAWI….

Salam dari kejauhan…

Alhamdulillah akhirnya diberi lagi sedikit ruang untuk menulis. cuti dua minggu yang hampir tamat diisi dengan seribu satu kegiatan. Membawa anak-anak didik menyertai English Camp serta menyiapkan kertas-kertas soalan untuk peperiksaan pertengahan tahun yang akan berlangsung seminggu selepas sesi persekolahan dibuka. Bangun dan menghirup udara subuh, melihat mentari terbit dari balkoni rumah… terasa dingin hati. Moga-moga rahmat Allah terus mengalir bersama perjuangan ini, Ameeeen!

One response

  1. Assalamualaikum..
    semoga perjuangan yang telah dialirkan didalam diri kamu akan sentiasa mekar di dalam jambangan keimanan. Allah S.W.T akan sentiasa membantu hambaNYA yang memperjuangkan agama ALLAH. Asalkan perjuangan itu disaluti dengan keikhlasan dan kesungguhan. Anak-anak itu memerlukan penghidupan dan ilmu untuk terus hidup di atas muka bumi dengan penuh makna. InsyaALLAH, kamu akan diberi tenaga yang akan membawa kamu ke jalan yang diredhaiNYA..

    Ameen, ya Rabbi..
    perkenankanlah hasrat sahabatku ini…

    Jun 15, 2008 at 6:01 am

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s