"Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu" IMAM NAWAWI….

Rasa di dalam kata kata

Mungkin Allah sahaja yang tahu apa yang sedang saya fikirkan waktu ini. Di dalam kesulitan yang sering bertimpa-timpa, saya sering diingatkan akan satu perkara. Pertolongan Allah pasti akan datang.
Saya sering memikirkan ini. Kesulitan dan kesusahan yang saya alami pasti akan disudahi dengan suatu yang indah di hari kemudian. Hujan dan mendung tidak akan turun setiap hari. Pasti mentari akan datang menyinari bumi Allah ini suatu masa nanti. Bila? Hanya Allah sahaja yang tahu.
Hati-hati kami ini sesungguhnya hanya milik Allah. Semuanya milik Allah…

7 responses

  1. anis

    Sabar & terus tabah ya zahra…Semua kesulitan akan pasti ada jalan keluarnya..Sesungguhnya orang-orang yang bersabar itulah yang dicukupkan pahala ke atasnya ..

    Mac 8, 2009 at 7:56 pm

  2. sevendayzweekend

    saya mengingatkan diri saya sendiri juga..
    untuk jangan bersedih..
    ujian adalah tarbiyyah dari Allah s.w.t
    adakah kita akan bersabar ataupun sebaliknya
    kesenangan akan datang selepas kesusahan..
    semuanya adalah nikmat dari Allah s.w.t

    Mac 11, 2009 at 3:58 pm

  3. sevendayzweekend

    “jika kamu menghitung nikmat allah
    nescaya kamu tidak dapat menghitungnya” – al-nahl 18

    Mac 11, 2009 at 4:01 pm

  4. Anis: thanks Anis. really appreciate it…

    Mac 11, 2009 at 6:44 pm

  5. sevendayzweekend : terima kasih. sedih dan duka tak akan berpanjangan kan?

    Mac 11, 2009 at 6:45 pm

  6. sevendayzweekend

    ha’ah…
    insha allah, sekejab je tuh, ye..

    Mac 12, 2009 at 12:18 pm

  7. 🙂

    Mac 14, 2009 at 6:33 pm

Tinggalkan Jawapan

