"Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu" IMAM NAWAWI….

antara marah dan diam. mana satu yang kau pilih?

Kau memilih untuk marah atau diam?

7 responses

  1. Susah nak jawab nie Pn Sri…Kalau Cdo marah Cdo akan diam….Kalau Cdo dah tak marah masa tu baru Cdo akan cakap….sebab masa tu perasaan dan tuturkata masih boleh dikawal… Kalau marah….susah nak kawal…lebih baik diam ketika marah.

    Mac 31, 2009 at 12:51 pm

  2. nuaz18

    aku suka marah agar keadaan menjadi lebih baik tetapi aku lebih suka berdiam diri kerana itu lebih baik dgn tawakkal pd Allah semata-mata dgn harapan Allah akan mengubah segala-galanya menjadi sebagaiamana yg kt kehendaki…

    Kdg2 kedua-duanya perlu diseimbangkan…mcm Saidina Umar r.a…

    Mac 31, 2009 at 4:25 pm

  3. CYBERCDO:betul. kalau marah, emosi akan meluap luap. kata2 akan menjadi sesuatu yang sungguh mengguris hati.

    Mac 31, 2009 at 5:44 pm

  4. nuaz18: hmm…

    Mac 31, 2009 at 5:45 pm

  5. nuaz18

    hmmm jer…

    hmmm…

    Mac 31, 2009 at 7:09 pm

  6. negara ni demokrasi. boleh cakap apa yang kita nak kan?😀

    Mac 31, 2009 at 9:03 pm

  7. nuaz18

    boleh laa in malaysia boleh,kan ZAHRAannur

    April 1, 2009 at 1:26 am

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s